FacebookYouTubeПідписатися на RSS

У І семестрі 2016 - 2017 навчального року у Вишнівській ЗОШ І - ІІІ ст.№3 навчалося 1303 учні. З них дітей – сиріт та позбавлених батьківського піклування – 5 учнів, дітей – інвалідів – 17 учнів, 41 багатодітна сім’я, 173 неповних сімей, 26 дітей – напівсиріт , 7 дітей, які знаходяться на внутрішкільному обліку .На обліку в КМСН – немає учнів..

Робота в школі проводилася згідно програм «Життя на роздоріжжі», «Робота з батьками учнів - правопорушників», «Рівний - рівному», «Життя та охорона здоров'я дітей», «Запобігання дитячої бездоглядності», «Спілкування - це здорово», «Права дитини», «Людина серед людей», заходи по профілактиці ВІЛ/СНІДу, нарко – алко - тютюнозалежності, попередження правопорушень. Розроблені заходи школи на виконання Комплексної програми профілактики злочинності на 2016 - 2017 роки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 року №1767, заходи школи на виконання Наказу МОН України №844 від 25 грудня 2006 року «Про вживання додаткових заходів щодо профілактики запобігання жорстокому поводженню з дітьми».

Згідно до завдань школи, в практику роботи впроваджувались інноваційно -педагогічні технології соціально - педагогічного супроводу дітей різних категорій.

На жаль, велика кількість дітей в післяурочний час залишаються без нагляду педагогів, батьків, що часто призводить до девіантної поведінки та підліткової злочинності.

Для профілактики девіантної поведінки та підвищення рівня відвідування уроків та успішності у школі було створено Раду профілактики правопорушень, до якої входять класні керівники, заступник директора з навчально - виховної роботи, соціальний педагог та учні школи. З початку навчального року було проведено 4 засідання Ради профілактики, складено протоколи. Було заслухано 6 учнів середніх класів та їх батьки. Мети створення такої Ради було досягнено. Учні та їх батьки, які були запрошені на засідання, прислухалися до порад, які їм були надані, і до кінця навчального року учні підвищили стан успішності та відвідування. В наступному навчальному році планується розробити план засідань Ради профілактики правопорушень щотижнево з метою контролю за прогулами уроків та підвищення якості навчання.

Бесіди з дітьми:

1. Превентивного характеру з дітьми «групи ризику».

2. Здоровий спосіб життя - здорові звички.

3. Розвиток духовності як засіб запобігання життєвим кризам.

4. Превентивного характеру з батьками правопорушників.

5. Сімейні цінності.

6. Традиції мого народу.

7. Моє майбутнє в моїх руках.

8. Відповідальність за свої вчинки.

9. Хочу - треба .

10. Культура спілкування.

11.Твоя правова освіта.

Тренінгові заняття.

1. Подолання конфліктних ситуацій.

2. Профорієнтаційне визначення.


Виступи на педрадах.

1. Попередження низької успішності через використання соціально – психологічних взаємодій.

2. Аналітична інформація про роботу соціального педагога за попередній навчальний рік.

3. Виступ на малій педагогічній раді по адаптаціїї учнів до навчання у 5 класах.


Консультації для батьків.

1. Соціальний захист дітей з особливими потребами.

2. Конфліктні ситуації в сім'ї а їх вирішення.

3. Профорієнтаційне визначення.

4. Батькам про статеве виховання.

Соціальний педагог провела комплексне соціометричне дослідження серед учнів 5 – х класів, метою якого було визначення рівня адаптації учнів, комфортності навчання у класному колективі, визначення рівня мотивації навчальної діяльності. Всі результати надані класним керівникам.

Соціальний педагог активно співпрацює з Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Провідним спеціалістом Померанець Наталією Вікторівною спільно із соціальним педагогом було проведено 12 бесід та годин спілкування на теми «Протидія насильству» та «Права та обов’язки учнів»

Соціальний педагог бере активну участь у роботі комісії у справах неповнолітніх Вишневої міської ради. Разом з іншими членами комісії соціальний педагог відвідала та склала акти обстеження житлово – побутових умов 11 сімей нашої школи.

За запрошенням соціального педагога провідний спеціаліст Романенко Таїсія Іванівна проводила бесіди у класах на тему «Попередження правопорушень»

Соціальний педагог проводить роботу за зверненнями класних керівників та інших вчителів школи з дітьми , які порушують дисципліну на уроках або пропускають заняття без поважних причин. Відповідна робота проводиться і з батьками цих дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 0