FacebookYouTubeПідписатися на RSS

Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті

Основна мета експерименту – оформлення та легалізація тьюторської позиції в гуманітарній сфері.

Пілотні регіони експерименту:

Київ, Київська, Дніпропетровська, Харківська та Одеська області.

Базові організації експерименту:

Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України;

Тьюторская асоціація України;

Криворізький гуманітарно-технічний ліцей, Криворізька педагогічна гімназія; Дніпропетровська гімназія № 12;

Харківська академія неперервної освіти,

Харківська гімназія № 12, Харківська приватна гімназія «Очаг»;

Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів,

Боярська школа № 1, Боярська школа № 3, Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Київської обл.;

Київські школи (уточнюються);

Авторська школа Н. Гузика Р. Южне Одеської обл. (школа-експерт).

Керівники експерименту:

Лактіонова Галина Михайлівна, доктор педагогічних наук, с. н. с. Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України;

Вєтров Сергій Володимирович, кандидат технічних наук, президент Тьюторської асоціації України;

Погрібна Неля Сергіївна, кандидат педагогічних наук, директор Криворізького гуманітарно-технічного ліцею.

Наукові консультанти:

Нікітін Володимир Африканович, доктор культурології,

Ковальова Тетяна Михайлівна, доктор педагогічних наук,

Єрохін Сергій Аркадійович, доктор економічних наук,

Гузик Микола Петрович, кандидат педагогічних наук, чл.-корр. НАПН України.

Сайт і контактні дані експерименту:

www.openschool.com.ua

ТЕЗИ ПРО ТЬЮТОРСТВО

Педагог, який здійснює таку діяльність, називається ТЬЮТОРОМ, а його підопічний – ТЬЮТОРАНТОМ.

ВІДМІНИ ТЬЮТОРА ВІД ВЧИТЕЛЯ

Учитель показує зразки ЗНАННЯ і ДІЯЛЬНОСТІ.

Тьютор показує зразки ПОШУКУ ЗНАНЬ і САМОВИЗНАЧЕННЯ.

Учитель орієнтує на:

- зміст і способи освоєння предмета;

- зразки, які він надає;

- концентрацію на собі, слухняність і старанність.

Тьютор орієнтує на:

- освітній досвід учня;

- ініціативу у добуванні позашкільних знань;

- встановлення особливого контакту з дитиною;

- вибір учнем усвідомлених власних дій;

- комунікацію і самовизначення в реальній ситуації.

Кiлькiсть переглядiв: 0